Veel feestjes!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anna Douma - WaarBenJij.nu Veel feestjes!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anna Douma - WaarBenJij.nu

Veel feestjes!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

28 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve mensen,

Hier weer een live verslag uit the Caribbean. Vorige week druk bezig geweest met de taxi- en restaurant projecten. We hebben nog 6 weken te gaan, dus hoop dat er dan enige verandering is. Verder ben ik bezig geweest met mijn afstudeer scriptie en dat gaat erg goed.

Dan ga ik verder met het weekend; vrijdagavond zijn Karin en ik uit eten geweest met haar moeder en tante. Dit was erg gezellig. Het was nog vroeg dus we wilden eigenlijk nog niet naar de kroeg gaan dus zijn we meegelopen met de dames naar hun hotel en zijn Karin en ik ff naar Geerte en Anneloes gegaan. Daarna zijn we met z’n allen naar Chucky’s gegaan en het was weer erg gezellig moet ik zeggen.

Zaterdagochtend waren we alweer vroeg wakker dus zijn we maar weer aan het schoonmaken geslagen. Toen het appartement weer spik en span was zijn we naar het strand gegaan, want we hadden zelf een barbecue georganiseerd. Iedereen moest zelf wat eten en/of drinken meenemen en verder een goed humeur. Nou dat kwam helemaal goed, het was echt super gezellig en hebben ontzettend veel gelachen. Rond een uur of 19:00 begon het al donker te worden dus zijn we allemaal naar huis gegaaan om ons ff op te frissen om vervolgens het feest weer door te zetten in de bar “ Local”. Hier was een 70/80’s party en dat was erg gezellig. Het is wel fijn om af en toe ff wat andere muziek te horen dan de lokale muziek, we hebben dan ook heerlijk gedanst. De rest van de groep ging al eerder naar Chucky maar wij zijn nog ff gebleven. Karin en ik konden maar geen genoeg krijgen van het dansen, uiteindelijk zijn wij ook maar naar Chucky’s gegaan maar daar was het erg saai. We hebben hier nog een paar drankjes gehad en zijn toen richting huis gegaan.

Zondag eerst uitgeslapen en rond het middaguur zijn we naar het hotel van Karin haar moeder en tante gegaan want ze zouden om 14uur naar St. Maarten vliegen waar ze nog tot vrijdag blijven. Eenmaal op het vliegveld duurde het allemaal erg lang.. zoals gewoonlijk bij WinAir. Wij wilden de dames eigenlijk nog uitzwaaien terwijl ze zouden opstijgen maar toen het ons te lang duurde zijn we maar weggegaan want we wilden nog graag ff naar het strand om bij te komen van het weekend. We hadden nogal zin in wat eten dus zijn we langs Patrick gegaan om een frikandel en een kroket te eten....ja dat smaakte zeer goed. Toen nog ff naar het strand geweest om lekker ff uit te rusten en ’s avonds ff een broodje gehaald en zijn we lekker naar huis gegaan. Hier nog een filmpje gezien en daarna lekker gaan slapen.
Vandaag is het Pinkstermaandag dus veel van jullie zijn vrij, maar wij moeten helaas werken. Ze vieren hier namelijk geen Pinkster.

Volgend weekend hebben we alweer feest want Geerte en Anneloes hun tijd zit er op hier en dit gaan we gezellig afsluiten met een afscheidsfeestje bij Chucky’s. Patrick, Remco en ik gaan dan als dj optreden, maar dat moet deze week nog ff geoefend worden...gaat vast wel goed komen.

Nou dit was het weer, hoop dat met jullie alles goed gaat. Zoals jullie kunnen lezen heb ik het hier nog erg naar m'n zin. Bedankt voor jullie reacties elke week weer, vind ik echt geweldig!

Liefs Anna

  • 28 Mei 2007 - 13:25

    Nietje!:

    Hej meissie,

    wat een heerlijk verhaal weer!! Heb ook weer ff wat foto's bekeken.. brrr... kreeg t koud bij die slagen, jasses haha! Maar toch ff complimentje WAT BEN JE BRUIN!!!! ASO hahaha! Lekker hoor!!

    Hier gaat alles prima, idd vrij vandaag, maar ben toch met school bezig, moet ook gebeuren he! Ga over 12 nachtjes nr Rhodos.. (hoop k ook wat bij te kleuren.. maar zal t nooit bij jou redden hehe)!

    Have fun (jaja in the sun) ;)

    Dikke kus xxxxx

  • 28 Mei 2007 - 15:10

    Myrthe:

    Hee Anna!

    Klinkt allemaal weer super hoor ;-)! En wat zien jullie er goed uit!
    Nog maar even en het is weer voorbij...

    Hier gaat alles goed. Druk bezig met stage op inkoop afdeling van Belvilla en met m'n scriptie natuurlijk.
    Veel succes met de laatste dingen voor school, geniet er nog maar lekker van daar en misschien tot snel!

    X Myrthe


  • 28 Mei 2007 - 17:57

    Lianne:

    Hee Anna,

    leuk om je verhalen te lezen. Zo te zien heb je het daar nog goed naar je zin. Ik ben nu met mijn stage in Amsterdam bezig, best wel wennen dat werken!
    Heel veel succes met de laatste loodjes voor je scriptie!
    Tot snel, we moeten zeker weer eens afspreken met z'n allen in Ljouwert of Grunn!!xxxxx

  • 01 Juni 2007 - 15:38

    Janine:

    Hey meid,

    Heerlijk genieten... en tussendoor werken.. Hahaha!! De tijd vliegt dan voorbij...
    Geniet er nog maar extra van, voor je weet zit je weer in Nederland :(

    Succes met je stage verder en we spreken elkaar snel weer.

    Besito Janine

  • 03 Juni 2007 - 13:23

    Judith:

    He Anna!!

    Super he al die party's! haha
    Je vermaakt je nog prima zo te lezen! Heel veel plezier nog daar en succes!!

    x judith

  • 05 Juni 2007 - 20:45

    Halberta:

    Hoi Anna!

    Bedankt voor je berichtje!! Ik had eerlijk gezegd je verhalen al een tijdje niet gelezen maar ben nu weer helemaal bij! Wat een supermooie foto's trouwens vooral die met de vissen!! Helemaal geweldig. Ik had al verhalen van Alize gehoord dat heit en mem het ook mooi hadden gehad..
    Nou ik zou zeggen nog maar even bijbruinen en geniet van die laatste weken!

    Groetjes Halberta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Ik ga 5 en een halve maand stage lopen bij de 'St. Eustatius Tourism Development Foundation' op St. Eustatius. Mijn project gaat over de kwaliteit van de service op het gebied van restaurant management en taxi management en hoe dit verbetert kan worden. Dit is tevens mijn afstudeeropdracht.

Actief sinds 23 Nov. 2006
Verslag gelezen: 199
Totaal aantal bezoekers 32573

Voorgaande reizen:

09 Februari 2007 - 26 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: