Feestjes!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anna Douma - WaarBenJij.nu Feestjes!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anna Douma - WaarBenJij.nu

Feestjes!!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

15 Maart 2007 | Nederland, Amsterdam

Hier weer ff een berichtje van mij. Ik ben een paar dagen ziek geweest dus vandaar nu pas weer een bericht. Vorige week dinsdag was er dus een concert van Ziggi, het zou om 20uur beginnen, dus Karin en ik al mooi op tijd van huis, want we wisten niet precies waar het was. Daar aangekomen was er nog bijna niemand en waren de bandleden nog aan het prutsen met het geluid etc. Het concert was op een basketbalveldje met een aantal bankjes als tribune. We hebben nog ff gesproken met een paar bandleden en toen begon het wachten... Om ongeveer 22uur begon het voorprogramma en pas om 23:45uur begon dan eindelijk Ziggi...Het was erg leuk, alleen jammer dat we zolang hadden moeten wachten en het was ook nog zooo koud...nou ja!

Donderdag waren we uitgenodigd voor een 70/80's party in een bar in het centrum, dus Geerte, Anneloes, Vera, Karin en ik daar natuurlijk naar toe om ff een kijkje te nemen. Het was zeer gezellig en leuk om weer eens ff wat andere muziek te horen. Helaas moesten we de volgende morgen wel weer vroeg, maar nog 1 dagje en dan hadden we weekend. Vrijdagochtend hadden we een ontbijt in een restaurant tegenover ons kantoor vanwege 'Nationale Vrouwendag'(dit was donderdag, maar door drukte was het ontbijt op vrijdag). Alle vrouwen die bij de overheid werken waren daar uitgenodigd. Dit was erg leuk om mee te maken.

Vrijdagavond hebben we maar eens een rustig avondje gehad en hebben we lekker op de bank gehangen en tv gekeken.
Zaterdagmiddag zijn Vera, Karin en ik naar Zeelandia Beach geweest, dit is het strand bij de Atlantische Oceaan. Het was erg ver lopen maar toch de moeite waard. De zee was ruig, dus we hebben niet gezwommen maar wel lekker op het strand gelegen. Het uitzicht is daar geweldig. Foto's komen nog. De terugweg naar huis kregen we gelukkig een lift aangeboden!
Zaterdagavond zijn we uit eten geweest bij een chinees restaurant en daarna zijn we naar een bar geweest waar die avond een Nederlander dj was. Dus wij op zoek naar die bar en ja hoor, we zagen in de verte al allemaal blanken...
We hebben weer mensen leren kennen en het was super gezellig. Zondag zouden we met z'n allen gaan bbq-en op het strand, maar dit heb ik helaas niet meegemaakt omdat ik ziek werd....het was geen kater hoor maar echt ziek.
Ben dus een paar dagen thuis geweest en ben vandaag weer aan de slag gegaan.

De eerste verslagen van school heb ik net opgestuurd en met het project hier gaat het ook goed.Ik heb vorige week gesprekken gehad met 2 restaurant eigenaren en ze staan erg open voor onze hulp en waarderen het enorm. Ik probeer ze nu zover te krijgen dat ze een computer cursus willen volgen, want ze weten nog maar net hoe zo'n ding eruit ziet...hahaha! Ze doen nu de boekhouding nog op papier..jawel, het is bijna niet te geloven maar het is echt waar!Dan heb je natuurlijk geen overzicht, dus daar probeer ik ze dan van te overtuigen. Ik hou jullie op de hoogte.

Dan nog een leuk nieuwtje; vrijdag 30 maart tot maandag 2 april gaan Karin en ik een cruise maken. Vrijdagochtend vliegen we van hier naar St. Maarten, daar stappen we op het schip, zaterdagmorgen vroeg varen we naar St. Barths, dit is een heel mooi duur eilandje en zondagmorgen vertrekken we naar Anguilla, hier zijn hele mooie (bounty)stranden. Maandag varen we weer terug naar St. Maarten en 's avonds vliegen we weer naar St. Eustatius. We kijken er erg naar uit.
Dan ga ik nu maar weer eens aan het werk. Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Anna

  • 15 Maart 2007 - 13:40

    Monique:

    Hé wyfke, eindelijk weer een berichtje op je site!
    Allemaal uitstapjes zo te lezen, vooral die cruise klinkt goed!
    Balen dat je ziek was, gelukkig ben je gauw weer opgeknapt.
    Veel succes met je werkzaamheden en natuurlijk nog heel veel plezier!

    xxx van Edwin en Monique

  • 15 Maart 2007 - 14:37

    Sabrina:

    He Anna,

    Gelukkig ben je weer beter.
    Vervelend he, al die feestjes! ha ha. Erg leuk die cruise! Geniet er maar van.

    X Sabrina

  • 15 Maart 2007 - 15:43

    Jelle:

    Ha skoansuske,
    Je weet mensen wel jaloers te maken! Maar ik vind het hartstikke leuk voor je dat je het naar je zin hebt en dat je zoveel leuke dingen daar doet. Zorg goed voor jezelf en tot tikkens!
    Jelle en ALize

  • 16 Maart 2007 - 08:36

    Anita:

    Hej lieverd,

    Ben blij dat je weer opgekanpt bent, je bent daar niet om ziek te zijn natuurlijk! Wat een avonturen weer, ben blij dat jullie je zo vermaken!! Enjoy and live it!! xxxxxxxxxxxx

  • 18 Maart 2007 - 14:17

    Judith:

    Hey Anna,

    Fijn dat je weer beter bent! leuke foto's! en super he die cruise! geniet ervan!

  • 20 Maart 2007 - 20:50

    Evert:

    Ha, ook gevonden. Doe even research! Geen last meer van je 'kater'? Succes en tot vrijdag

  • 09 April 2007 - 14:32

    Padrino Patricio:

    Hey meiden,

    Was idd een leuk feestje he, daar bij chucky's Cool Corner... HaHa... komt natuurlijk door mijn geweldig slechte muziekkeuze!
    Binnenkort maar eens overdoen.

    Groetjes van de enige NLse DeeJay hier,

    Patrick

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Ik ga 5 en een halve maand stage lopen bij de 'St. Eustatius Tourism Development Foundation' op St. Eustatius. Mijn project gaat over de kwaliteit van de service op het gebied van restaurant management en taxi management en hoe dit verbetert kan worden. Dit is tevens mijn afstudeeropdracht.

Actief sinds 23 Nov. 2006
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 32586

Voorgaande reizen:

09 Februari 2007 - 26 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: