Mijn eerste reis - Reisverslagen van Anna Douma - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Anna Douma - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik ga 5 en een halve maand stage lopen bij de 'St. Eustatius Tourism Development Foundation' op St. Eustatius.
Mijn project gaat over de kwaliteit van de service op het gebied van restaurant management en taxi management en hoe dit verbetert kan worden. Dit is tevens mijn afstudeeropdracht.

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2007

Back home!

25 Juli 2007

Laatste dag in the Caribbean...

15 Juli 2007

Vakantie & Afscheidsfeestje

26 Juni 2007

De laatste loodjes...

11 Juni 2007

Een haai gespot!
Anna

Ik ga 5 en een halve maand stage lopen bij de 'St. Eustatius Tourism Development Foundation' op St. Eustatius. Mijn project gaat over de kwaliteit van de service op het gebied van restaurant management en taxi management en hoe dit verbetert kan worden. Dit is tevens mijn afstudeeropdracht.

Actief sinds 23 Nov. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 32528

Voorgaande reizen:

09 Februari 2007 - 26 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: