Tweede werkweek is aangebroken!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anna Douma - WaarBenJij.nu Tweede werkweek is aangebroken!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anna Douma - WaarBenJij.nu

Tweede werkweek is aangebroken!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

19 Februari 2007 | Nederland, Amsterdam

Hello everyone,

Hier weer ff een berichtje van mij. De tweede week is aangebroken en ik begin al aardig te wennen hier. Het geweldige weer maakt ook heel veel goed. Vrijdag avond zijn we ff uit geweest naar een tentje aan zee, daar wordt vrijdag avonds altijd muziek gedraaid en komen er veel medical students, maar ook de lokale bevolking komt hier. Het is namelijk het enige waar dan iets te beleven is, maar het was wel erg gezellig :-)
Zaterdag zijn we lekker naar het strand geweest en hebben we in de Caribische Zee gezwommen. We zijn al aardig bijgekleurd. Aan de andere kant van het eiland heb je dus de Atlantische Oceaan, maar het is niet verstandig om daar te gaan zwemmen want de zee is te ruig daar! Ik moet zeggen dat het strand daar wel veel mooier is, maar ik ga liever voor de veiligheid. Ik laat jullie nog wel ff wat foto's zien.
Zaterdag avond zijn we lekker ff uit eten geweest en zondag hebben we eigenlijk niks gedaan; ff de was gedaan, gelezen en tv gekeken. Heerlijk relaxed gewoon!
Gister hadden we voor de tweede keer al dat er geen water meer uit de kraan kwam, maar gelukkig kwamen er al snel 2 mannen langs om dit te fixen.
Verder hebben we elke dag wel visite van koeien, geiten, ezels, salamanders en kippen, het lijkt net een kinderboerderij :-) Ze lopen hier gewoon los rond. Best wel grappig.
Nou, ik zal me weer ff op mijn werk storten en laat snel weer iets van me horen.

Hier is by the way mijn telefoonnummer:

00599-318 5641

Kus Anna!

  • 19 Februari 2007 - 14:42

    Sabrina:

    Hey Anna,

    Super he dit klimaat!
    Heel veel succes met de tweede werkweek.
    X Sabrin

  • 19 Februari 2007 - 17:01

    Anita:

    Klinkt allemaal goed zeg!
    Vooral die kinderboederij :D Altijd fijn, een paar nwe vriendjes toch?! Haha!

    Enjoy!!

    xxxx

  • 19 Februari 2007 - 19:14

    Melle:

    Hey Anna,

    Klinkt erg relaxed daar!! Veel plezier en werkse in je tweede week!

    Melle

  • 20 Februari 2007 - 13:10

    Strever V/h Jaar:

    Hey laiverd,

    Leuk om te horen dat het klimaat je daaro bevalt.Ben hier in die "stad achter de duinen" aan m'n 2e dag begonnen&heb zo goed als m'n luxe villa ingericht..dus dat moet wel gaan lukken voor de komende maandjes..anyway..geniet ervan en de groetjes aan Karin..XR

  • 21 Februari 2007 - 09:45

    Klaske:

    HOI WYFKE

    Jullie hebben wel tijd om te genieten, dat hoort er ook bij natuurlijk. idd leuk dat de dieren daar los lopen. zijn ze ook tam? of juist helemaal niet.
    veel succes en nog een hele fijne tijd toe gewenst...
    Dikke tút Johannes en Klaske

  • 23 Februari 2007 - 07:15

    Greta:

    Hey Meissie!!
    Dus je hebt het erg naar je zin daar! Ben blij om dat te lezen. Hier gaat ook alles nog steeds super, heb het ook erg naar mijn zin. Ben afgelopen weekend met collega's op stap geweest (universal studios) Leuke foto's trouwens, al moet ik zeggen dat ik die beesten wel eng vindt hehehh. Ik mis je wel hoor, zodra we beide weer in NL zijn gaan we weer even wat leuks doen hoor???
    Hoe is het op het werk, gaat het een beetje goed, of is het erg druk? Nou meis ik hoor het wel weer van je.HAVE A GREAT TIME Dikke kus mij XXXX

  • 24 Februari 2007 - 21:31

    Margriet:

    he meissie,hier eindelijk wat van ons.zo te lezen heb je t reuze naar je zin.de fotos zien er erg leuk uit.het weer is ook super!succes met je werk en tot gauw gr dikke kus jan en margriet

  • 26 Februari 2007 - 00:58

    Anneloes Kleefman:

    Goedenavond Anna,
    Ook voor jou even een kort berichtje. Leuke site ga zo door ben benieuwd naar de foto's... Wil je ze anders even naar me mailen? Kan ik ze ook op m'n site zetten. Werkse deze week.

    Ciao Anneloes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Ik ga 5 en een halve maand stage lopen bij de 'St. Eustatius Tourism Development Foundation' op St. Eustatius. Mijn project gaat over de kwaliteit van de service op het gebied van restaurant management en taxi management en hoe dit verbetert kan worden. Dit is tevens mijn afstudeeropdracht.

Actief sinds 23 Nov. 2006
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 32585

Voorgaande reizen:

09 Februari 2007 - 26 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: