Weekend met mijn ouders!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anna Douma - WaarBenJij.nu Weekend met mijn ouders!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anna Douma - WaarBenJij.nu

Weekend met mijn ouders!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

07 Mei 2007 | Nederland, Amsterdam

Vorige week was een kort werkweekje en heb daar dan ook weinig over te vertellen. Ben bezig geweest met mijn projecten en begonnen met mijn scriptie.

Vrijdag zouden dan mijn ouders hier aankomen, maar ik werd om 11uur ’s ochtends door mijn zus gebeld dat ze 2 en een half uur vertraging hadden op Schiphol, dus het was nog maar de vraag of ze de laatste vlucht vanaf St. Maarten hier naar toe zouden redden. Deze zou om 20uur gaan, dus het zou nog net kunnen dan.
Karin en ik waren om kwart over 8 op het vliegveld, maar na een tijdje wachten was er nog steeds geen vliegtuig. Er waren ook maar weinig mensen aanwezig op het vliegveld, dus ik dacht, ik moet maar even vragen wanneer ze hem verwachten. Toen werd mij verteld dat er helemaal geen vliegtuig meer kwam, maar dat er 2 vluchten om 19uur waren geweest...Nou ja, kon mijn oren bijna niet geloven, dat is toch niet normaal?? Maar ja, je kan hier alles verwachten en je moet het er dan maar mee doen.
Toen zijn we naar Geerte en Anneloes gelopen en met hun en Jerry hebben we wat gedronken bij Blue Bead, want onze stamkroeg ‘Chucky’s Cool Corner’ was helaas gesloten. Gelukkig belde mijn vader nog dat ze in een hotel zaten in Frans St. Maarten en dat ze de volgende ochtend om 8:30 zouden landen op St. Eustatius. Was blij te horen dat ze in een hotel zaten, alles was dus goed geregeld door KLM.
Later op de avond zijn we nog even naar Smoke Alley geweest en zijn we niet te laat naar huis gegaan omdat ik er natuurlijk vroeg af moest om pa en ma op te halen.
Rond kwart voor 9 waren ze op het vliegveld en het was heel fijn om ze weer te zien, heerlijk. Eerst zijn we richting het hotel gegaan en de spulletjes die ze voor mij hadden meegenomen uitgepakt en toen zijn we naar ons appartement gelopen. ’s Middags zijn we ff met ze naar het centrum geweest en de belangrijkste dingen laten zien, dan hebben ze even een idee hoe het eruit ziet en waar ze moeten zijn.
’s Avonds zijn we met een hele groep uit eten geweest, was erg lekker en super gezellig. Later nog ff in een barretje geweest en niet te laat naar huis gegaan.
Zondagochtend kwamen vader en moeder bij ons om ff een kopje koffie te drinken en ’s middags ben ik even met ze naar het strand en de haven gelopen. Helaas regende het veel gistermiddag, maar ja de temperatuur was nog erg lekker. We hebben ff wat gedronken en ’s avonds zijn we met z’n viertjes uit eten geweest bij de Chinees, was weer erg lekker.

Dan begon vandaag voor mij weer een nieuwe werkweek, dus mijn ouders gaan even een scooter huren en het eiland rond crossen...;-). Donderdag heb ik een vrije dag, dus maar even kijken wat we gaan doen.

Nou dit was het voor nu weer, ik hou jullie op de hoogte!

Liefs Anna en pa en ma natuurlijk.

  • 07 Mei 2007 - 13:33

    Nita!:

    Hej meid,

    ben blij dat ze goed en wel zijn aangekomen!! Nu begint t relaxen voor hun ook, super! Wens ze heel veel plezier van mij en jij natuurlijk ook!
    Lekker zeg, weer ff omringd met familie!
    Enjoy everything!!

    Dikke kus van mij!

  • 07 Mei 2007 - 14:00

    Patjuh!:

    He, alweer niet de eerste die een reactie plaatst. Volgende keer misschien? Blijf genieten hier op dit kleine paradijsje! Ciao!

    Pat

  • 07 Mei 2007 - 14:39

    Henderika:

    Hoi Anna, heit en mem,

    Gelukkig zijn pa en ma goed aangekomen ondanks de vertraging. Het is grappig om ze zo samen met jou op de foto's te zien staan. Tja...... zo zitten ze in Nederland en zo zijn ze bij jou. Geniet er maar lekker van en zij natuurlijk ook. Heel veel plezier gewenst met z'n allen. Dikke kus en knuffel van mij!!

  • 08 Mei 2007 - 07:13

    Liesbeth En Helga:

    Hey Anna!
    Gaaf zeg dat je ouders je even op komen zoeken! En dat ze ook nog het eiland gaan rondcrossen op een scooter...stoere ouders hoor!
    Gaat verder alles goed? Wanneer zijn jullie eigenlijk klaar met de stage? en lukt alles een beetje met de sciptie!
    Veel succes nog met alles en blijf genieten! Groetjes aan paps en mams!
    Dikke kus,
    Liesbeth en Helga

  • 08 Mei 2007 - 08:50

    Klaske:

    He anna,
    Leuk dat heit en mem goed zijn aangekomen ondanks wat vertraging.
    Ik hoop dat jullie een hele leuke tijd met elkaar zullen hebben.
    Wat heb je weer leuke foto's gemaakt!!!
    Ik stuur je nog ff een mailtje.
    Heel veel plezier!

    Dikke tút,
    Honke en klas

  • 08 Mei 2007 - 18:39

    Janine:

    Hey meid,

    Gelukkig zijn je ouders goed aangekomen. Vertraging is nooit leuk, maar als je daardoor de laatste vlucht mist, dan is het helemaal balen. Maar goed, ze zijn er en jullie gaan vast een gezellige tijd ervan maken ;)
    Succes nog met je stage en geniet er maar lekker van!!

    xxx Janine

  • 09 Mei 2007 - 08:42

    Simone En Lizeth:

    Dag Menke en co,

    We hebben gezien op de foto's dat jullie het erg naar je zin hebben! Fijn om te horen en geniet van je vakantie!

    ps: Hebben ze daar ook personenalarmering?

    ..we verwachten geen antwoord hoor..haha..

  • 11 Mei 2007 - 13:22

    Imke:

    he anna!
    ik zie op de foto's dat jullie je opperbest vermaken daar.
    ben best wel een heel klein beetje jaloes op je hoor, lijkt me echt te gek om daar te zijn.
    ik wens jou en de rest daar nog een heeeele fijne tijd daar met z'n allen!

    groetjes :)

  • 16 Mei 2007 - 16:41

    Gerry En Wout:

    hoi Menke, Evert en Anna
    Vanmorgen op het werk gehoord van Simone, dat Menke en Evert samen liefdevol op het strand stonden.
    Vandaar dat ik de site ook weer opzocht!
    Hartstikke mooi de foto`s en kan zien dat jullie genieten!!!!!
    Misschien komen wij jullie zaterdag op zondagnacht wel tegen op schiphol
    Wij vertrekken om 6.35 uur van schiphol naar Kos vanaf vertrekhal 3. wij moeten er om 4.15 uur zijn.
    Wie weet, want ik weet niet hoe laat jullie aankomen.
    Geniet nog van de laatste dagen en tot ziens. groetjes Gerry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Ik ga 5 en een halve maand stage lopen bij de 'St. Eustatius Tourism Development Foundation' op St. Eustatius. Mijn project gaat over de kwaliteit van de service op het gebied van restaurant management en taxi management en hoe dit verbetert kan worden. Dit is tevens mijn afstudeeropdracht.

Actief sinds 23 Nov. 2006
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 32586

Voorgaande reizen:

09 Februari 2007 - 26 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: