Back home! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Anna Douma - WaarBenJij.nu Back home! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van Anna Douma - WaarBenJij.nu

Back home!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

31 Juli 2007 | Nederland, Leeuwarden

Hallo lieve mensen,

Nou, ik ben weer terug in het koude Nederland. We hebben een goeie reis gehad en kwamen op tijd aan op Schiphol. Daar stond Martinus me op te wachten en het weerzien was echt helemaal geweldig. Waren erg blij om elkaar weer te zien. Thuis gekomen was het fijn om ook mijn ouders weer te zien en mijn broer en zussen. We hebben gezellig met z'n allen gebbq-ed...ja dat was weer onder andere weersomstandigheden dan ik gewend was natuurlijk, maar was erg gezellig.
Moet erg wennen weer maar als het weer wat beter wordt gaat dat zeker lukken.
Ik heb echt een geweldige tijd gehad daar en ontzettend veel leuke dingen meegemaakt.

Voor school heb ik nog een eindgesprek en dan ben ik afgestudeerd, dus nu op zoek naar een 'echte'baan. Heb nog geen idee wat ik precies wil maar ik zie wel wat ik tegen kom. Komt vast wel goed.

Ik wil graag iedereen bedanken die me gesteund hebben tijdens mijn stage. Het heeft me ontzettend goed gedaan, al die reacties, kaartjes, emails, telefoontjes, brieven etc. Echt helemaal geweldig, bedankt!

We zien elkaar snel weer.

Liefs Anna

Ps: hier nog een paar leuke foto's!

  • 31 Juli 2007 - 11:49

    Patjuh!:

    De Antillen zijn echt geweldig he!! Het was geweldig je daar te leren kennen. Geniet nu maar weer van alle goede dingen van "thuis".
    Ciaos for now.

  • 31 Juli 2007 - 16:59

    Karin:

    Hey Anna,

    Raar om weer thuis te zijn he!
    Maar bedankt voor de supergezellige tijd die we gehad hebben!
    En zal je als huisgenootje/collega wel missen hoor!!

    Liefs Karin

  • 06 Augustus 2007 - 12:43

    Remco:

    Heey Anna

    Hoe is het daar in nederland;) hier is het nog steeds super hoor:) om je even jaloers te maken haha;)
    lekker wezen duiken etc op saba dit weekend echt top..
    maarre geniet ervan in nederland. volgens mij word het weer wat mooier weer:) hier is het iig lekker warm

    grtzzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Ik ga 5 en een halve maand stage lopen bij de 'St. Eustatius Tourism Development Foundation' op St. Eustatius. Mijn project gaat over de kwaliteit van de service op het gebied van restaurant management en taxi management en hoe dit verbetert kan worden. Dit is tevens mijn afstudeeropdracht.

Actief sinds 23 Nov. 2006
Verslag gelezen: 2788
Totaal aantal bezoekers 32510

Voorgaande reizen:

09 Februari 2007 - 26 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: