Laatste dag in the Caribbean... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anna Douma - WaarBenJij.nu Laatste dag in the Caribbean... - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anna Douma - WaarBenJij.nu

Laatste dag in the Caribbean...

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Anna

25 Juli 2007 | Nederland, Amsterdam

Dag lieve mensen,

Nou, dit is mijn laatste berichtje vanuit de Caribbean. Vanmiddag 16uur vliegen we met Air France terug naar Nederland. Ik zal jullie nog ff vertellen wat we de laatste dagen hebben beleefd.

Vorige week zijn we dus begonnen met duiken en het was echt super. Helaas ging het bij Karin niet goed en is ze gestopt en ik ben alleen doorgegaan en nu heb ik mijn PADI duikbrevet. Het is zo gaaf om zo dichtbij de vissen te zwemmen, echt super. Verder waren we natuurlijk bezig om de laatste dingen te regelen op St. Eustatius en donderdag begon het carnaval dus daar hebben we ook nog wat van mee gekregen. Vrijdagavond nog ff flink op stap geweest en zaterdag was het dan zo ver. 's Middags stonden er veel mensen op het vliegveld om ons uit te zwaaien, was echt geweldig maar wel jammer om weg te gaan. Om ongeveer half 4 zijn we geland op Saba, die heeft een van de korste landingsbanen ter wereld, 450meter. Was erg leuk om mee te maken. Saba is een heel mooi eiland, maar het is een grote rots, dus er is bijna geen vlak stukje te zien. Wij sliepen helemaal boven in een cottage en het was zo koud daar, ben je echt niet meer gewend.
Zondag hebben we nog een eilandtour gemaakt en 's avonds zijn we naar St. Maarten gevlogen. Daar hadden we een super luxe hotel, heerlijk was. We werden 's ochtends wakker en het eerste wat je zag als je de gordijnen open deed...de zee. Dat was echt genieten. Maandag zijn we lekker wezen shoppen en dat was echt fijn na 3 maanden weer.
Gisteren kwam Patrick nog ff op St. Maarten en daar zijn we mee naar Frans st. Maarten gegaan, lekker geluncht en op 't strand gelegen, echt relaxed!
En dan is het vandaag alweer de laatste dag hier, we gaan zo nog ff lunchen en dan gaan we richting vliegveld. Heb wel zin om weer naar huis te gaan, maar toch ga ik het zeker missen hier.
Heb echt een top tijd gehad hier, helemaal te gek. Hoop dat het straks mooi weer is in Nederland anders is het voor mij veel te koud.
Ik wil jullie heel erg bedanken voor alle reacties, kaarten, emails, brieven, telefoontjes etc. Het heeft me ontzettend goed gedaan, fantastisch!
Zie jullie in Nederland.

Liefs Anna

  • 25 Juli 2007 - 15:15

    Lianne:

    Hee Anna,

    heb je verhalen regelmatig gelezen!
    het klinkt allemaal zo mooi en Caribisch daar, Hier in NL regent het alleen maar!! Gelukkig ga ik in augustus naar Italie, de zon opzoeken.

    Wat zijn je plannen nu? een baan zoeken?

    xxxxx

  • 25 Juli 2007 - 21:19

    Patjuh!:

    Ja meid, aan alles komt een einde, zo ook aan deze geweldige ervaring. Ik ben inmiddels aan het genieten van mijn laatste dagen op de Anillen. Net aangekomen op Curacao en vrijdag door naar Bonaire. We komen ons vast wel weer eens ergens tegen.
    Take care, dushi!

  • 25 Juli 2007 - 21:28

    Anneloes:

    He meid,

    ik heb je net een smsje gestuurd maar waarschijnlijk ben je al in de lucht. Vlieg veilig en hopelijk kunnen we nog wat afspreken in Nederland!

    Liefs

  • 26 Juli 2007 - 06:34

    Rienk:

    Hey Famke,
    In feilige flugt nei hûs... Hast folgens my in prachtige tiit hoan!! Ik fûn it leuk dyn belibbenissen te lezen!

    Tút Rienk

  • 26 Juli 2007 - 09:14

    Judith:

    He

    Dit was het dan he, weer terug naar het koude Nederland :) Mooi dat het een super tijd was! Tot snel!

    x Judith

  • 27 Juli 2007 - 07:55

    Geerte:

    hej hej,

    op dat mooie weer hoef je niet te rekenen. ik vertrek dan ook maar weer voor een paar dagen Griekenland. Jullie verhalen zorgen er wel voor dat ik terug verlang (mooi weer, bbq zonder regen en natuurlijk de gezelligheid).
    Als je weer terug bent, moeten we zeker wat afspreken...
    liefs,
    Geerte

  • 29 Juli 2007 - 15:58

    Vera:

    Hey lieverd!
    Bedankt voor je leuke telefoontje afgelopen vrijdag. Ondertussen ben ik ook weer aangekomen in ons kikkerlandje. Het was super met jullie daar op Statia! Moeten snel afspreken.

    Dikke KUS

  • 29 Juli 2007 - 22:16

    Sonja:

    hoi, bedankt voor de gezellige sfeer die jullie hier op het eiland gecreerd hebbende laatste maanden.
    we zullen die allemaal missen hoor!!
    nou het gaat je goed, veel geluk en wie weet komen we elkaar weer eens tegen op 1 of andere statiareunie ofzo.hahah
    liefs, Sonja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anna

Ik ga 5 en een halve maand stage lopen bij de 'St. Eustatius Tourism Development Foundation' op St. Eustatius. Mijn project gaat over de kwaliteit van de service op het gebied van restaurant management en taxi management en hoe dit verbetert kan worden. Dit is tevens mijn afstudeeropdracht.

Actief sinds 23 Nov. 2006
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 32513

Voorgaande reizen:

09 Februari 2007 - 26 Juli 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: